بهترین ها

بهترین ها - 3
امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات تبليغات

ماجراي توبه علي گندابي

علی نامی که در محله فعلی که مصلای همدان نام دارد و در گذشته به آن گنداب میگفتند زندگی می کرد! به همین دلیل او را علی گندابی صدا می کردند. علی گندابی چهره ای زیبا بهمراه چشمهای زاغ و موهای بور داشت که یک کلاه پشمی خیلی زیبایی هم سرش میکرد.
لات بود اما یکجور مرام و معرفت ته دلش بود،برای مثال یکروز که تو قهوه خانه نشسته بود و یک تازه عروس به او نگاه میکرد، به خودش گفت علی پس غیرت کجارفته که زن مردم به تو نگاه میکنه؟ بعد کلاهش را درآورد و بعد از ژولیده کردن موهاش از قهوه خونه بیرون رفت.

دسته بندي:

فتنه مذهبی

 شیعه لندنی  اصطلاحی که مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده است. پس از "اسلام آمریکایی" که امام خمینی (ره) در برابر اسلام ناب محمدی تبیین کردند، رهبر انقلاب و نخبگان کشور از تهدیدی به نام "تشیع انگلیسی" پرده برداشتند. تشیعی که از لندن و با حمایت سرویس‌ اطلاعاتی این کشور حمایت و ترویج می‌شود تا محصول "تفرقه" را در کشورهای اسلامی برداشت کند. تشیعی که با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی تمام توان خود را برای پیوند "شیعه" با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فِرَق اسلامی تجمیع کرده است.

دسته بندي:

کلوچه برسا

کلوچه برسا ترکیبی از شیر،آرد،شکر و روغن حیوانی میباشد که یکی از شیرینی های سنتی کردستان می باشد که به خاطر طبیعی بودن این کلوچه بسیار سالم می باشد و دارای ماندگاری زیادی میباشد

دسته بندي:

شهید سید ابراهیم

مصطفی صدرزاده با نام جهادی «سید ابراهیم» فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر مقتدر فاطمیون بود. او چند هفته قبل و درست در شب عاشورای حسینی بشهادت رسید. او نیز یکی از شهدای عملیات محرم است که همچنان در حلب جریان دارد.



دسته بندي:

کلیپ میروعلمدار


مراسم شب عاشورای سال ۱۳۸۹ هیأت انصار ولایت دارالعباده یزد با محد سرایی حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد سایت رسمی هیأت انصار ولایت دارالعبده یزد www.darozzekr.com


برای دانلود به ادامه ملب مراجعه کنید

دسته بندي:

مطالب پربازديد